maitbaul

Alla inlägg under september 2012

Av Elin - 29 september 2012 22:16

Vi har äntligen lyckats med att söva han :D så nu sitter vi nere och äter godis c: jag skrev ett inlägg om att jag var barnvakt men jag kan inte se det, sån tur är det inte viktigt. Onödigt att ta upp det :D

Av Elin - 29 september 2012 21:09

Julia och jag har försökt att få Elias att sova i någon timma nu men han har inte velat, och nu äntligen ska han iaf försöka :D 5 åringar ska sova vid här tiden ju! O; när han somnat ska jag och Julia äta allt godis vi gömt för han c;

Av Elin - 29 september 2012 13:18

Heej, jag har varit vaken i några timmar, sov inte mycket inatt...
Men nu sitter jag med Julia vid chattroulette med Cash i mitt knä, han är inte en liten hund direkt.... C;

Av Elin - 29 september 2012 04:37

Om en timma och 20 minuter har jag ungefär vårt vaken 24 timmar... Inte bra! Jag har legat och halv sovit ett tag, jag har vart vaken men inte varit helt medvetande, jag blir alltid så när jag är trött? x) jag ligger och tar fula kort på mig själv? >:(

Av Elin - 29 september 2012 02:24

Just nu ligger jag i soffan och halv sover.. eftersom att jag är så tjock och tar upp den mesta delen av soffan så får hon sitta på mig? Vi pratar med två killar från Texas på skype och väntar på en tredje, så vi måste vara vakna tills han kommer. Men vi har choklad och energi dricka så vi klarar det :) men med tanke på att jag går att innan 6 varje morgon så hoppas jag ni förstår att jag är sjukt trött, skriver kanske ett sista inlägg senare :) puss o kram ;**

Av Elin - 29 september 2012 01:16

Hahahahaha, jag sitter och försöker sjunga på orange caramel låtar, dom är dock på typ koreanska? Haha det går super bra

Av Elin - 29 september 2012 00:12

Heej, nu har Olof åkt hem och jag har sovit en liten stund, ska snart ner och äta, men först en stund med Julia på chattroulette? Massa peddo bara..

Av Elin - 28 september 2012 21:00

Detta blir nog ett ganska onödigt inlägg, eller inte? Jag behöver bara släppa ut detta... Fast typ alla jag känner vet redan? Jag gillar Pontus..... Efternamnet är inte viktigt så det är onödigt att skriva egentligen.... Men, det jag ville komma till är att jag inte skäms om någon vet om det, inte ens om han vet det! Det är väldigt många som tycker det är jätte pinsamt om killen vet om, det skulle jag också men, känslor är känslor, varför bryr man sig? Kanske för att killen skulle tycka illa om en eller nåt... Men ja... Jag är typ beroende av han, varje gång han kollar på mig så blir jag generad och kollar bort eftersom jag har troligtvis stått och glott... Nu ska jag mysa lite med Julia katt hej dååå ;*

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards