maitbaul

Direktlänk till inlägg 28 september 2012

jag skäms inte!

Av Elin - 28 september 2012 21:00

Detta blir nog ett ganska onödigt inlägg, eller inte? Jag behöver bara släppa ut detta... Fast typ alla jag känner vet redan? Jag gillar Pontus..... Efternamnet är inte viktigt så det är onödigt att skriva egentligen.... Men, det jag ville komma till är att jag inte skäms om någon vet om det, inte ens om han vet det! Det är väldigt många som tycker det är jätte pinsamt om killen vet om, det skulle jag också men, känslor är känslor, varför bryr man sig? Kanske för att killen skulle tycka illa om en eller nåt... Men ja... Jag är typ beroende av han, varje gång han kollar på mig så blir jag generad och kollar bort eftersom jag har troligtvis stått och glott... Nu ska jag mysa lite med Julia katt hej dååå ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 21 november 2013 22:08

www.kubiken.devote.se

Av Elin - 31 oktober 2013 14:14

hej alla fina människor

<3

Av Elin - 24 oktober 2013 15:21


hej

Av Elin - 22 oktober 2013 16:09


hejsan! idag är jag ganska glad, det har hänt massor av bra grejer, en av dom är att jag fick show på elevensval, med julia :))) så vi ska vara med på showen i år :D julia vill inte men jag är glad över det, jag älskar att vara med i shower och sån...

Av Elin - 16 oktober 2013 17:34

halloj! nu sitter jag och kollar på tv med min pappa, idag har det varit jätte tråkigt i skolan :( det har inte hänt någonting :( igår var det roligare för efter skolan så kollade jag julia och isak på när alle spelade fotboll, sen satt vi me...

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Skapa flashcards