maitbaul

Alla inlägg under oktober 2012

Av Elin - 30 oktober 2012 10:36

Jag är as trött.... Idag åker jag hem, vill vara där nu, jag orkar inte sitta på nåt jävla tåg........ Idag är jag på as dåligt humör, vilket gör så jag jag blir sur på allt och alla, men jag ska försöka vara glad och snäll. Jag saknar min katt och mitt marsvin min pappa min släkt :( det har vart kul och träffa min andra släkt också, som idag ska jag hem till min bror innan jag åker :) jag har inte träffat han på ett tag nu :( men nu ska jag försöka bli hungrig så jag kan äta frukost? Hejdåååååh ;*

Av Elin - 29 oktober 2012 11:53

Sitter och lyssnar på One directions nya låt Little things *=* det går inte att beskriva hur vacker den är!!!!! Jag älskar den!!! Nu ska jag bara converta den till min mobil genom min moders dator :D då kan jag lyssna på den heeeeeeelaaaa tideeen!!! Jag älskar er Harry Louis Niall Liam Zayn ;*******

Av Elin - 27 oktober 2012 18:55

Just nu sitter jag och väntar på ellinore :) idag har jag inte gjort mycket alls... Kollat på film vart på stan med mamma kollat på film gått på storken med mamma köpt örhängen ätit mat tagit ego pics kollat på film gått till ellinore väntat på att ellinore ska bli färdig och skrivit det här.... Blöh! Nu ska jag försöka få internet så jag kan lägga ut detta inlägg c: Hihi puss

Av Elin - 26 oktober 2012 21:57

Ligger i min älskade säng som jag saknat så sjukt mycket *=* idag har jag gått med ellinore, mamma mormor, min kusin och min kusin mamma på ljus i alingsås :) gick inte på hela men det jag så var jätte fin och häftigt :D jag är jätte trött och ska sova, vi få hoppas jag är piggare imån, godnatt ;*

Av Elin - 26 oktober 2012 07:42

Halloj, nu ska jag och Julia till skolan :D i detta halkiga väder, igår snöade det jätte mycket :) idag ska jag iaf till Alingsås :D har saknat den staden! Och hemma hos mamma har jag Internet :D så jag skriver när jag är där då, hej då ;*

Av Elin - 23 oktober 2012 14:55

Häääeej! jag passar på att blogga nu när jag är ensam hemma, pappa tar alltid datorn ifrån mig annars >:)

just nu sitter jag och myser med min katt och dricker julmust :D jäg älskaaaar verkligen julmust!! :D

Igår i skolan hade jag muntligt prov i svenskan... det var hemskt för jag visste inte vad substantiv var, och hon frågade typ vad nyckel var för ordklass eller vafn det nu heter va, och nyckel verkade vara ett substantiv :)

På antingen, onsdag, torsdag eller fredag har jag prov i biologi :( men jag har bestämt mig för att på iallafall c i det :D 

Nu måste jag gå och ta bort katten som står på min tallrik, hejdå :D

   


Av Elin - 20 oktober 2012 20:10

Ligger i julias säng och väntar på att vi ska gå till affären och köpa godis idag igen :3 sen ska vi hem till mig och sitta och ha seriösa samtal c: Jag måste skaffa en dator! För när man bloggar från mobilen blir bilderna helt mongo! >:C ska försöka skriva senare idag hejdååå c:

Av Elin - 19 oktober 2012 17:58

Jag har precis hjälpt Julia med att byta tidningar hos hennes valpar.. inte så fräscht :s idag har jag hämtat min katt :D dexter heter han c: han är jätte liten *=*jag och Julia ska snart hem till mig, vi har bestämt att sova hos mig inatt :) fast nu ska vi gå och köpa godis, puss heeääj ;*

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards