maitbaul

Alla inlägg under november 2012

Av Elin - 30 november 2012 17:27

Bdifbfusbdkfbdlsk! Idag var sista dagen på praon för mig :) jag har fått en väska och en jätte söt såndär hänggrej krok :) jag fick även leka modell i 70-tals kläder :D blev inte särskilt bra bilder :( nu sitter jag i min soffa med min mosters jätte mysiga hund och väntar på mat, har inte ätit på snart 6 timmar :( och jag har as ont i huvudet :( inom åker jag iaf hem, saknar mina små djur as mycket, mun pappa och bror också och min meatball :3 ikväll ska jag och mamma baka och imån på morgonen, vet inte riktigt vad vi skulle göra, tror det blir mintkyssar och lussebullar :D nu ska jag ta någonting mot min huvufvärk, härå!

Av Elin - 28 november 2012 18:03

Flåt för att jag suger på att blogga... Men jag sitter och kollar på film helatiden i stället? I måndags praoade ju jag men var bara där tills typ 3 för jag blev jätte dålig av allt hö som jag var tvungen att packa.. så nu har jag fått fixa en ny plats att jobba på :) den är en secondhand affär, som min mamma jobbar på och ägaren är typ hennes bästis c: jag jobbar från 12 tills nån gång mellan 2 och 3 :D så jobbar inte länge alls c: nu sitter jag i min soffa och kollar på när min mamma har något slags tråkigt smink grejs :/ är hungrig också... Ska äta nu, bajs bajs ;* p.s saknar mina små korv djur :(

.

Av Elin - 24 november 2012 18:11

Halloj! Sittwrt hemma hos min mamma i alingsås och kollar på breaking Saeb part 1 :3 igår var jag på sheneads mammas "fest" och åt massa god asiatisk mat och stannade där över natten :) inatt sover jag här hemma iaf, och jag och min mamma ska dricka glögg och äta pepparkakor senare :D jag är jätte stålt, för jag har tagit ett till til i mitt ena öra :) så nu är mitt öra ännu sötare :3 skriver senare eller imån eller nåt ? Puss och kram ;*

Av Elin - 22 november 2012 17:04

Hääääääääääj :D nu blir det troligen blogginlägg varje dag :DD för vi har skaffat nytt och trådlöst Internet :DDD

Idag och igår var jag hemma från skolan, jag mår dåligt på alla sätt som finns.... Fast egentligen har jag bara ont i halsen är onaturligt varm och mår illa :( nån gång i helgen så ska jag till Alingsås för jag ska praoa :) det blir imån eller på söndag ;p jag bjuder på vackra bilder från veckan :)

Av Elin - 16 november 2012 16:48

Häje, jag suger på att blogga... Dock för att jag aldrig har internet :(
Men nu sitter jag hemma hos vendela med, hon, Edit och Julia :D idag är vi ensamma hemma på hennes nästan herrgård ;o puss, hej
Bjuder på dexter och mina muffins jag bakade :)

Av Elin - 11 november 2012 11:07

Jag är as hungrig och trött, nu ska jag och Julia ut och leka lite med valparna sen ska vi hem till mig. Blir nog inga mer inlägg idag, hej då.

Av Elin - 10 november 2012 12:55

Hejsan ;3 nu ligger jag ner bäddad i julias soffa och myser med tösen :) jag är jätte trött och jag fryser :( idag ska vi kolla på film och äta godis :3 men nu ska jag fortsätta med det jag gjorde, puss och hej ;*

Av Elin - 9 november 2012 16:37

Idaaaag, kom One directions nya album ut "take Me home" fick lite damp ryck för att alla låtarna är så himmelskt bra <333 nu sitter jag iaf hos julia och vi lyssnar på en av dom nya låtarna som heter rock me *=* nu ska vi snart kolla, hejdååå ;** bjuder på lite bilder från dagarna som har gått utan inlägg :(

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Skapa flashcards