maitbaul

Alla inlägg under december 2012

Av Elin - 30 december 2012 20:07

Ja, nu är jag tillbaka i Sävsjö, och ny sitter jag med Julia och vi beter oss normalt :) skriver senare om något jag hoppas inträffar :))))

:)

Av Elin - 29 december 2012 19:17

1, sportbh :s - intersport
2, krage? - cubus
3, örhängen - glitter
4, parfymerat glitter - vetinte
5, duschslang grej - klädlagret

Av Elin - 29 december 2012 16:57

Hejsan hejsan, idag har jag vart på storken och shoppat :'D köpte lite örhängen och en sportbh.. :3 igår fick jag lite julklappar av min mamma, jag fick en sån där krage grej, från cubus, och pengar, och parfymerat glitter? :D lägger upp bild senare ;3 imån har jag tänkt åka hem, Saknar sävsjö <3 men nu ska jag och mamma kolla på film, hej då :D

Av Elin - 28 december 2012 11:59

Godmorgon.
Nu sitter jag i ellinores säng och lyssnar på One direction och väntar på att ellinore ska bli lite social mot mig.. har inte mycket mer att skriva, så hejdåååå :3

Av Elin - 27 december 2012 22:34

Goder afton mina kära små barn. Just nu sitter jag hemma hos ellinore och vi har precis ätit lite :) som ni förstår så sover jag hos henne inatt :) imån kommer min bror hem och vi ska typ fira jul med mamma c': vi hör äs av senare, hejdå :-)-)-)-)---)))

Av Elin - 27 december 2012 16:22

Tjohopp!
Idag har jag bara kollat på film helgdagen :) snart ska jag bada och ha ansiktsmask :3 vet inte riktigt vad mer jag ska göra. Kolla på fler filmer kanske? Vifår se :) skriver kanske ett inlägg senare, då hej :)

Av Elin - 26 december 2012 23:04

häej. jag dricker saft. jag låtsas att jag myser med min crush. jag mår illa.


förlåt, men hej 

idag var jag hemma hos min mormor och åt mat med några i min släkt :)

sen var jag med ellinore, vi gick runt lite och träffade sen hennes kusin, och sen gick  jag hem.. jag sitter i min säng och stirrar på min brors gitarr och är väldigt frestad att spela på den.

snart ska jag kolla på breaking dawn part 2 och sen ska jag sova, nu ska jag dricka upp min saft, häjdå 

Av Elin - 25 december 2012 22:52

mhalloj!

nu är jag hemma i alingsås igen, ska snart kolla på grinchen och mysa här ensam hemma, min mamma kommer hem någon gång i natt för  hon är i göteborg på nån fest ? :) detta blir då ett kort inlägg men har inget att skriva om, så jag skriver när jag har något att skriva om? :) hejdåååå ;*

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Skapa flashcards