maitbaul

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin - 31 januari 2013 17:12

Halloj! Har precis kommit hem efter en lyckad ca en timme på gymmed med Joolia och hennes mamma och min moster :) vi ska dit imån också :D det var första gången jag var på gymmet och det var typ så kul så jag inte ville lämna det. Gu vad jag låter töntig.
Men iallafall nu ska jag vila och känna träningsverken komma D:

Av Elin - 30 januari 2013 18:25

Heeeeeeeeej :D
Jag he precis kommit hem ifrån Vetlanda :3
Där har jag köpt sånna dära typ löparbyxor eller vad det heter som jag ska ha on the idrott och när jag ska ut och motionera nu till våren :'3
Och jag är jätte glad för det är knappt någon snö kvar ! :DD
Jag ska ner och tvätta lite nu iallafall farväl allihopa farväl <3

Av Elin - 29 januari 2013 21:02

Hejsan c: jag önskar man kunde göra.en smileys som peddo log :)
Hihi :3
Idag gick jag och Julia vilse i skogen men vi hittade tillbaka tillslut :)
Och i skolan idag trodde jag att jag skulle dö..
Han bara gick förbi mig med sina blåa fina ögon (jag trodde han hade bruna först :s) inte ens en meter från mig..gud..... Det var mer detaljer som hände som gjorde det lite pinsamt men dom kan jag inte skriva, man vet ju aldrig vem som kollar in min blogg efter att Alma länkade den. Nu ska jag äta banan för jag har varit duktig och gjort 60 situps och det är mycket jobbigt för en köttbulle som mig!
Farwell und ha one gut liv :)

Av Elin - 28 januari 2013 20:08

Hej c:
Nu sitter jag och fryser och dricker cider :)
Idag i skolan var det friluftsdag och jag hade dans :3 det var inte så kul som jag hade hoppats med det var jätte kul ändå :'3 nu ska jag gå och hämta in min katt, hejdå :'3

Av Elin - 27 januari 2013 17:27

Jaa, hej .
Rigt nao ajm siting on a sofa, and luking at mäjd :)
Usch... Jag är.jätte trött sen igår D:
Jag var ju hos vendela och hade skoj med massa andra, henne också så klart c:
Som ni vet suger jag på att ta kort så ni får nöja er med suddiga bilder :)
Nu ska jag och isak kolla på familjen Saddams, hajdö c':

Av Elin - 25 januari 2013 12:47

Hej, det blir ingen huskvarna för mig idag, så jag får hitta på något annat, en myskväll eller nåt :3
Nu ska jag iaf gå och posta min prenumenations lapp till Frida :')

Av Elin - 24 januari 2013 21:24

Halloj!
Nu sitter jag och dricker juice och kollar på mtv, idag har det inte hänt något, jag har varit i skolan och haft en jätte rolig musik lektion lärde mig spela både gitarr och trummor till "see you later aligator"
Slöjd lektionen var helt okej, och det var god mat :'333
Imån drar jag och Julia till huskvarna för att träffa robin och robin :D på lördag åker vi hem igen och jag, pappa, isak och troligtvis tini ska åka och äta typ Kina mat eller så och senare på kvällen är jag bjuden hem till vendela på en tjejkväll eller fest eller vad det är, och det blir nog as kul :'D
Ny ska jag leta efter min tröja jag vill ha imån, hejdå och godnatt ifall jag inte skriver mer ;*

>:(

Av Elin - 23 januari 2013 16:23

Hej, nu sitter jag och lyssnar på musik och har as ont i huvudet.. jag mår jätte dåligt just nu :(
Hoppas bara att det går över tills imån, för jag måste till skolan imån, för det blir säkert en jätte bra. Det är både musik och slöjd imån :DD det är bara kemin och matten som jag inte vill på :( nu ska jag vila lite, hejdå.

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Skapa flashcards