maitbaul

Alla inlägg under april 2013

Av Elin - 29 april 2013 19:54

hej, har varit väldigt dålig på att blogga på sistonde så jag tänker ta en blogg paus.. har mycket att tänka på nu i skolan innan sommarlovet, måste fixa så jag får godkänt i matte och jag har massa prov och läxor o shit. jag vet inte hur längde denna paus kommer vara, men ni får cheka in då och då ;))
bajs bajs!!

bildbomb som tröst!!!

Av Elin - 23 april 2013 14:50

one direction, men något jag kan få är du en systemkamera :)

Av Elin - 22 april 2013 22:19

detta har jag väl svarat på innan så ni får gå igenom min blogg om ni vill veta, för jag kommer inte på nån låt.. ?

Av Elin - 21 april 2013 15:11

hejjjjj!
igår kväll blev det ganska kul ändå för jag, brormin, tini, chippe, någon tjej jag alltid glömmer namnet på, emelie och kenny åt tacos och kollade på film och annat :3

nu ligger jag och solar och mår allmänt bra, innan grillade vi så jag är mätt också :8

Av Elin - 21 april 2013 15:06

?jag har svårt för att äta djur
?jag älskar hello kitty
?jag vill bli både frisör och sångerska
?jag har stor familj
?jag får sommarfräknar
?jag har sjuuuuuukt dåligt självförtroende
?jag älskar att sola
?jag är från finland

-.-

Av Elin - 20 april 2013 18:35

märkte att jg inte la upp en ända bild....

c':

Av Elin - 20 april 2013 18:33

hej :) idag har jag varit duktig :3 jag har hjälp till att klyva ved och stapla och sånt hemma hos min farbror, sen har jg kollat på film med min kusin timo :3
ooooooooch jag har köp nya byxor :333

så eftersom att jg lägger upp bild på byxorna så lägger Jag upp från dollarstore vilket jag inte harför mig jag gjort? hihahi :3

nu och resten av kvällen ska jag väl bara sitta här ensam i mitt rum medans min far är hos min kusin och mina vänner har annat för sig än att träffa lilla mig ?.? och min bror är med sina vänner och lyssnar på jätte hög musik :c nu fick jag en väldigt enorm lust att kolla på shrek :3 hihahihahiah det är mitt nya skratt om ni undra, om ni inte gjorde det fick ni nu veta det ändå :3

Av Elin - 20 april 2013 18:23

jag är för lat för att städa... förlåt. sen håller jag faktist på att göra om i mitt rum också.

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards