maitbaul

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin - 27 juni 2013 13:54

hajsen |:)
nu sitter jag på tåget hem till sävsjö igen :D <3
jag knaprar choklad och suger upp blu O-O
moähhöhöh :DDDDD

innan när jag skulle gå till tåget mådde jag jätte dåligt för att jag lämnade min mamma :(
idag har hon mått illa och varit svimfärdig, och precis när jag skulle gå började hon spy som fan :s och jag satt och höll för mina öron...

men senare när jag var vid tåget ringde jag och hon sa att hon hade ätit melon Jag skärt upp åt henne och att hon mådde mycket bättre nu :)

och igår färgade jag ju mitt hår rosa, men färgen var jätte knepig så jg missade på några ställen :s

nu ska jag lyssna på musik och fortsätta äta choklad, hejdå ;*

Av Elin - 26 juni 2013 16:06

hej, började precis titta på snow white and the huntsman hoppas att den är värdig o se :)
igår åt jag och min mor vårrullar, den är så gott >,<

men nu måste jag ringa min far så han kan sätta in pengar på mitt kort, för jag har tänkt o åka hem imån, hejdå ;*

Av Elin - 25 juni 2013 20:31

hej, sitter nu med min kära mor och kollar på allsång på skansen :) jag vill krama måns :3
nu ska jag göra popcorn, hejdå ;*

Av Elin - 24 juni 2013 17:57

hej! jag har nyss ätit efter att jag och min mor gick till willys och handlade, passade på att köpa ny blekning till håret, så ska passa på att bleka det, förhoppningsvis sista gången :)

ska gå och bleka nu, puss und hug ;*

Av Elin - 24 juni 2013 10:01

hej :)
igår köpte jag två paket blekning till mitt hår eftersom att jag ska förga det rosa :3 men två räckte knappt :( min hårbotten är typ gul och resten persikofärgat så nu ska jag ha mössa på mig tills jag har köpt ny blekning :(

nu ska jag kolla på film, hejdå ;*

Av Elin - 23 juni 2013 13:12

GHOSTBUSTERS!!!!!

gutentag mina vänner :) har faktist städat lite och ätit frukost :) nu sitter jag och smälter maten och kollar på #ghostbusters :3 nu blir det spännande så hejdå! ;*

:(

Av Elin - 23 juni 2013 11:32

godmorgon :( min mamma sa precis till mig att hon skulle åka hem till min morbror och att jag och min bror då skulle passa på att städa.. jag orkar verkligen inte :( jag har städat, fiskat och lagat mat en massa redan! jag behöver vila :( helst vill jag bara ligga kvar här i min mjuka varma sköna säng <3 inatt drömde jag om att jag myste med min katt vilket får mig att sakna honom ännu mer! jag vill gråta.. jag är aldrig utan honom såhär länge :'( nu ska jag njuta av den stunden jag har kvar i min säng, hejdå ;*

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards