maitbaul

Alla inlägg den 7 juni 2013

?

Av Elin - 7 juni 2013 10:22

jo.. jag kollade på termometer där det stod att det var 26 fucking grader ute!!! så jag gick ut för att känna efter, när jag öppnade dörren ser jag 17 främmande bilar och en husvagn på våran annars tomma parkering,,,,
detta var det ända jag hade tänkt berätta i dett inlägget så hejdå igen :)

Av Elin - 7 juni 2013 10:04

heeeeej ! :D nu skriver jag faktist detta från min dator för en gångs skull :)


men iallafall, igår kväll beställde jag ett par nya skor till min skolavslutning :D

jag är lycklig, jag älskar skor, äääääälskkkaaar :DDDD 


idag är jag ledig eftersom att det var nationaldagen igår :)

och idag ska fixa min pool :D  men nu måste jag verkligen på toa och sen äta frukost så vi får höras senare pössåkräm ;*


 

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards