maitbaul

Alla inlägg under september 2013

Av Elin - 29 september 2013 17:31

förlåt.. jag glömde att jag skulle berätta att min kära blogg nu är 1 år och en dag :) höhö

Av Elin - 29 september 2013 17:18

hejhej!
nu är jag på the bättringsväg från min förkylning :3

förlåt för att jag ej skrivit på ett tag men det har varit helg och så, och jag har ej orkat :(

i helgen har jag inte gjort så mycket, i fredags var jag på mejeriet och igår var jag på pavven och träffade lite trevliga människor :)

på vissa ställen har det ju blrjat bli minus och frost ute på morgonen, ett av alla ställen är här i sävsjö. jag är både glad och ledsen?
jag tycker om höst för man har så fina kläder men det är så kallt :(


i fredags så gjorde Tini en makeover på mig och jag blev så vacker så :3

men nu ska jag städa mitt rum, och träna på att gå i mina klackskor :3 hejdå;*

Av Elin - 24 september 2013 12:37

hejhej!

nu bloggar jag ifrån hälostudions dator :s


jag solade lite solarium, fast jag är sjuk och borde vara hemma, eller på min prao..

men det regnar just nu och jag vill inte cykla hem i regnet :(


och nu när jag har solat har jag blivit lite brun!! :DDDDD

sist jag solade blev det ingen skillnad ju :o så jag är glad :DD




e

 

detta var den enda lite normala bilden som fanns på mig, jag har ju läst att för att bli en bra bloggare så måste man lägga ut bilder på sig själv i varje inlägg, så varsågoda, hejdå puss, älskar er! ;*****

Av Elin - 22 september 2013 17:08

hej! nu har jag lagt ut bilder på mina nya kläder och skal jag skulle lagt ut för ett tag sen , men bättre sen än aldrig !

jag har nyss kommit hem ifrån nässjö där jag och pappa lämnade av min bror fred som varit här i helgen :)

och igår var jag, julia, sami och robin på pavven, ville bara säga det... jag känner mig lite lost så jag skriver senare hejdå! ;*

nu är jag på toa :3

svartvit tröja - H&M - 179 kr

gul tröja med ying o yang - H&M - 70kr

en till svartvit tröja - Monki - 300 kr

en big eyes mascara - kicks - 149 kr

min nya skal (y)

jag och sami fick skriva våra namn på pavvens vägg :3

Av Elin - 18 september 2013 21:43

godkväll allesammans!

jag ligger nu i min säng med träningsvärk och min vite katt efter en lång och härlig studiedag i jönköping som blev full av shopping :) mitt braiga sällskap bestod av Julia und Robin :3 även Robin w och cornelia var där en stund :)


jag har köpt tröjor, mascara, bh och såndär godis spray :3 även frukost, lunch och ficka, och resa dit och hem :)

jag kan lägga ut bild på det jag köpt imån, för nu ska jag kolla på pll och sen sova, hejdå ;*




dexter fastnade i ett hål...

Av Elin - 15 september 2013 21:27

Hej!

jag och julia hade precis ett helt sjukt samtal där vi faktist mer skrattade än pratade, och det var inga vackra skratt heller, vi lät ungefär som två hygenor som blev misshandlade eller nåt?
det var inget speciellt heller som vi skrattade åt?
men vi är ju som vi är ;3

men till nåt annat->
idag har jag legat i soffan hela dagen och kollat på pll :)))
jag är äntligen snart klar med första säsongen och ser sjukt mycket fram emot den andra och tredje och fjärde.. :D

och imån blir det skola :( har ingen skollust alls, men på onsdag blir det studiedag, och då ska jag och Julia åka till jönköping med Robin och Kevin och shoppa kläder *=*

nu ska jg kolla på pretty little liars, hejdå god natt sov gott vakna torrt, puss o hej ;*

söta jag och min söta nalle puh kudde :3

Av Elin - 14 september 2013 11:23

hejsan! igår kom äntligen min nya vackra mobil! :DDD

Så nu sitter jag här jätte glad, med min nya mobil och min katt och kollar på pretty little liars :3

jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, blir kanske bara att ligga i soffan och kolla på tv hela dagen och trycka i mig godis :3 höhöh

nu ska jag fortsätta kolla på pretty little liars, hejdådå ;*


+ en bild på dexter som kom och la sig hos mig igår kväll, vilket han nästa aldrig gör :o

Av Elin - 8 september 2013 11:58

glömde berätta innan att jag även beställt en ny mobil, en iphone 4s och köpt 3 eller 4 skal och isak köpte ett par hörlurar som sen födelsedags present :)
jag fixade till och med så att min pappa köpte en ny mobil, det blev en samsung galaxy s3 och ett skal på det :)

lägger ut bilder när saker och ting har kommit , puss hej ;*

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards