maitbaul

Alla inlägg under mars 2013

?

Av Elin - 31 mars 2013 21:01

höö! snart ska jag och min mamma kolla på the hunger games för andra gången denna vecka :3

och jag kollade faktist första gången på den i fredags :s

Av Elin - 31 mars 2013 11:21

hejsan hejsan, nu ligger jag i min älskade säng och lyssnar på ljudbok, harry potter faktist! ?

idag ska jag och mamma köra köttbullar :3 och imån ska vi göra annan påskmat och bjuda min mormor och min låtsas morfar c:

nu ska jag fortsätta lyssna, hejdåå
???????????????

Av Elin - 30 mars 2013 09:30

flåt! jag har blivit väldigt dålig på det här med att blogga.. jag glömmer bort det?

nu är jag iallafall i alingsås, jag kom hit i torsdags och jag har bara suttit hemma och kollat på film och ätit godis, massor med godis :o fast igår gick faktist min mamma och jag till ö&b och maxi c: jag köpte hårfärg, smink borttagning, nagelkräm, dagkräm, rullar till håret? och dushtvål :3

idag ska jag och min mamma åka ut till min kusin, och, ja.. göra någonting ?
nu ska jag kolla på film igen, hejdå, farväl!

oh

Av Elin - 23 mars 2013 23:51

hej... jag har inte skrivit på ett tag nu, förlåt... men jag är lat och orkar aldrig skriva... höhö. idag har jag skickat efter, en piercing tång, en kanyl, en hello kitty piercing :3 och en tunnel till mitt öra : D jag fick samis dator också, så nu har jag en egen dator :33 jag har inte gjort nånting annat denna vecka nästan... nästa vecka blir en bra vecka! inga prov och vi slutar p torsdag, och på torsdag är det påsk cup, som lucia cuppen, fast fotboll : D och på fredagen ska jag till alingsås och vara där tills nån gång på veckan efter , nu ska jag sova, så godnatt :3

Av Elin - 17 mars 2013 16:58

häjsan!
jag är dålig på att blogga.. men jag är duktig på annat! imårse tex gick jag ut och sprang, nyss var jag och köpte godis och glass och läsk till min far, och snart ska jag städa, jag brukar säg att jag ska göra det men jag lyckas aldrig för det slutar med att jag somnar eller nåt... men nu ska jag äta glass, hihi :3

Av Elin - 16 mars 2013 09:43

Hej, snart ska jag åka och hälsa på mitt syskonbarn John förförsta gången ? men först ska jag äta frukost, så jag skriver senare, hejdå :3

Av Elin - 14 mars 2013 19:05

Hej. Jag har varit väldigt dålig på att blogga denna vecka... Jag r för lat?
Och imån är det äntligen fredag och jag har inget att göra i helgen så jag kanske orkar skriva några inlägg c:

Av Elin - 10 mars 2013 15:48

Tänkte bara berätta att jag nu sitter på tågen och har det skönt :3
Jag äter godis och dricker juice, höhöhöhöhö höhöhöhöhö höhöhöhöhö höhöhöhöhö

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards