maitbaul

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin - 15 februari 2013 17:30

Halloj där! :D
Nu sitter jag med min mamma och kollar på äntligen hemma, idag har vi slitit och städat och möblerat om i mitt gammla rum :3
Imorgon ska vi ta det lungt, eller iallafall mamma, för imån fyller hon år, så jag får väl passa upp till henne hela dagen..
Nu tog reklamen slut så hejdå c;

Av Elin - 14 februari 2013 16:47

Hejsan älskade folk som läser detta <3
Jag har nyss varit på min förra praoplats och ätit någon hjärtbakelse och även köpt en söt tavla med bob marley text <3
Innan köpte jag även en super vacker tidning men bara One direction <3333
Det har varit en bra dag än så länge och snart ska jag träffa shenead för förstagången på flera månader, så dag blir så mycket bättre :DD<33333
Ajm bjuder on söta bilder från idag och bilder på mig och shenead för typ ett år sedan :))333))))3333)))
Farväl, och ha en mysig alla hjärtansdag ;*****<3333333

:(

Av Elin - 12 februari 2013 23:27

Hej, tänkte bara berätta att jag har kommit hem till alingsås, och jag ska sova nu :3 ni får även en bild på mina ben efter alla tunnlar och sånt på bodaborg :( det gör ont!
Godnatt ialla fall :3

.

Av Elin - 12 februari 2013 17:44

Heeeeeeej c:
Nu har jag precis kommit hem från en alldeles, alldeles underbaaar dag på bodaborg :'3
Om 45 minuter går mitt tåg till alingsås, så jag måste packa och äta nu, oj, a hehdåh!

Av Elin - 11 februari 2013 22:00

Hejsaaan :)
Nu sitter jag med Julia robin och robin och kollar på film :3
Imån blir det bodaborg igen :D och på kvällen ska jag till Alingsås :DD
Nu ska jag fortsätta kolla på min film, hajdö!

Av Elin - 10 februari 2013 17:31

Halloj! För nån dag sen handlade jag på dollarstore och sen färgade Sami mitt hår rött :3

Idag har jag varit duktig och städat mitt rum jätte bra. Sen köpte pappa våran vänskap tillbaka för fyrtio kronor, för att vi hade bråkat :3
Efter det åkte vi till Nässjö för att hämta isak och tini som varit i alingsås, och sen satte jag upp fler bilder på One direction :3 <3
Nu ska jag göra någontigt som jag inte har bestämt ännu men jag orkar inte skriva bajsbajs.

Av Elin - 7 februari 2013 17:25

Ah, hej, mm ja..

har lite blandade feelings right nu, men jag kände mig tvungen att skriva ett litet inlägg :3 idag har jag varit hemma igen.. imån är det prov och det vill jag inte missa. vill och vill, men orkar inte göra det nån annan dag.

just nu i livet har jag ingen lust alls att gå till skolan och träffa vissa människor, jag triv bättre av att vara isolerad hemma inlåst på mitt rum och äta mat med min katt..

Idag har jag faktist passat på att sortera bland mina kläder och har fyllt 7 påsar som jag ska skänka :)

Det känns mycket tommare nu utan alla onödiga kläder, så jag måste tigga lite pengar så jag kan köpa nya kläder :3

Jag tror jag behöver rensa lite bland alla mina grejer, ska nog ta och göra det nu för jag är tuff, hejdå, farväl, bajsbajs <3        

Av Elin - 6 februari 2013 15:55

Halloj, sitter i min soffa och försöker lära mig spela gitarr, det går inte så bra... Resten av dagen ska jag bara vila och vila så jag orkar skolan imån, sen är det bara fredag och sen blir det spotlov, oj vad jag ska sports då :o :DD
Men nu blev jag trött på att skriva farväl¦:c)

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards