maitbaul

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Elin - 6 januari 2013 23:26

Hej, förlåt för jag glömmer blogga, men det händer ingenting just nu i mitt liv.. men på tisdag börjar ju skolan igen så jag kanske får mer att skriva om då om jag har tid för alla läxor som ja får :(
Igår, tror jag det var, åt jag ju på gatuköket med Julia och Olof, efter det gick vi hem till Julia och va osociala sen gick jag hem, och idag har jag pappa och isak vart i Vetlanda och handlat lite, det ändå jag köpte var ett typ lila lås till min cykel :) eller pappa köpte det :s nu ska jag försöka sova och vända tillbaka på mitt dygn.så jag inte blir så trött till skolan, godnatt :)

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards