maitbaul

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Elin - 5 oktober 2013 11:48

hallå alla glada ledsna och neutrala människor !

jag är en glad människa just nu :)

jag sitter här på ett krösatåg påväg mot huskvarna för idag ska jag få följa med julia und robin och kolla på en Hv match :3333
jag är dock väldigt hungrig men jag får köpa något nör jag kommer till nässjö :)

men som sagt så är jag väldigt taggad för senare ikväll och jag stanna i huskvarna över natten :3


igår hade jag det ganska mysigt, jag var på mejeriet och dom firade 10 år och delibasis var därboc spelade och kag träffade massor utav trevliga människor :3

jag vet inte om jag skrev i bloggen nör jag var i hylletofta och jag träffade en william där? han var i allafall på mejeriet igår vilket gjorde mig jätteeee chockad för han bor typ i eksjö och han hade känt min kompis emil sen dom var 7 år typ :oooo

nu ska jag iallafall vila lite så jag orkar stå i klacken och skrika sen, hejdå puss kyss kram hångel ;****

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards