maitbaul

Alla inlägg den 3 april 2013

:(

Av Elin - 3 april 2013 05:53

hej.. jag är hemma hos shenead och tänkte sova över här.. men jag kan inte sova...

men jag passar på att berätta och gårdagen :)

jag köpte mig en ny jacka, en vit söt skin jacka, min mor tyckte kag bar jätte söt i den, shenead sa bara att hennes mamma använde nästa en sån när hon var ung.. sen gick jag och shenead och köpte en chai latte :3 och sen gick vi till typ en LoL tunering på arena elva :3 och där träffade vi massa folk vi kände, sen köpte vi massa onyttigt. oooooch sen hade vi anskiktsmask c:. men ah, mm, precis.

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards