maitbaul

Alla inlägg den 20 augusti 2013

.

Av Elin - 20 augusti 2013 20:55

hej igen :)
kan inte säga att jag mår så mycket bättre men jag har saknat att blogga sjukt mycket :(
men jag har hållt mig ifrån det så gått jag kunnat men det går inte längre!!

jag började iallafall skolan igen igår, så går nu i 9b :)
det var skönt att träffa alla klasskompisarna igen, men har fortfarande ingen lust att gå upp så tidigt varje morgon :((


i lördags var det faktist en speciell liten dag, det var nämligen så att jag fyllde 15 år och är nu mera byxmyndig, jag får cykla utan hjälm, gå på skräckfilm på bio och köpa energi dricka :)
jag tillbringade min dag i göteborg med min mamma vi gick på museeum, åkte båt och shoppade, jag kommer lägga ut bilder nån dag på vad jag fick och så :)

på fredagen gick jag, min mamma och min mormor på bio och kollade på känn ingen sorg <3

den var jätte bra, och jag älskar ju håkan hellström så den var perfekt, fast jag satt och jätte grät på den sorgliga delen :s

man både skrattade och grät och sjöng så det var en helt perfekt film för mig :D

nu ska jag snart sova för är sjukt trött :(
så godnatta och hejdå ;*

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards