maitbaul

Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Elin - 1 oktober 2012 16:09

Hej,hej har nyss ätit mat, och knarkat ipren... det känns som att mitt huvud ska sprängas!! det går nog över snart :)

Jag tänkte skriva en presentation om mig själv, för er som inte känner mig? 

Jag heter elin kautto och är 14, år jag kommer från alingsås men flyttade hit till sävsjö för lite mer än en månad sen :) så nu bor jag här med min pappa och min ena bror, jag åker ibland och hälsar på min andra del av min familj i alingsås, men inte för ofta :) Jag har ett marsvin som heter Lux, jag hade 4 stycken innan, teddy, freddy, lux och den andra var inte döpt? lux och den odöpta var egentligen min fasters men jag fick ta hand om dom, sen när jag skulle på bröllop tog vi aldrig in dom när jag kom hem hittade jag bara en....hemska minnen :/ jag har haft 3 katter men blev alergisk så vi sålde dom, jag har haft fiskar, ska skaffa det igen, och letar efter en kattunge att köpa :s Mitt absolut största intresse är musik, sjunga, on direction, lyssna på musik, spela instrumen och så :) sen att även vara men mina nära och kära, som julia och andra släktingar :) 

jag tror det var det mesta jag ville skriva om mig, här, ska vila nu puss heej ;*   

Av Elin - 1 oktober 2012 09:29

Just nu sitter jag i Juliana kök och väntar på att hon ska bli klar, så vi kan gå till skolan :( nu på vardagarna kommer det inte gå så bra bloggandet, är väldigt upptagen av skolan :/ men jag ska försöka så gott jag kan :).

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards