maitbaul

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av Elin - 6 oktober 2012 20:25

Har sminkat så det ser ut som att jag har en blåtira, och sitter på chattroulette och säger att folk brukar slå mig för jag är lesbisk?

Av Elin - 6 oktober 2012 15:56

Har nyss kommit hem från stallet, fick rida och travade för första gången, trodde allvarligt jag skulle flyga av, kändes som att jag hoppade typ två meter upp i luften xD
Tyvärr blir det nog ingen agility idag, men det kommer fler dagar, ska försöka skriva minst en gån till idag, :D puss hej ;*

Av Elin - 6 oktober 2012 10:36

Blev ingen video till bloggen igår, vi la ut den på julias blogg, så kika in där om ni vill se den! ;p idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får se om jag följer med julia och fotograferar hennes mamma när hon rider, eller åker till hultsjö och kollar på agility, vet inte vilken tid den är dock :/
Ska snart ner och äta frukost, ska mysa lite med julias katt först :3 bloggar mer sen, puss ;*

BILDBOMB!!!!!

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards