maitbaul

Alla inlägg under december 2012

Av Elin - 25 december 2012 21:19

Hejsan, egentligen borde jag vara framme i alingsås om en kvart men nääää! Mitt tåg är 50 minuter försenat.. så nu sitter jag här i falköping och fryser, lykligtvis har jag Internet, som gör det lite bättre, måste lossa också men är rädd att tåget blir tidigare och jag missar det, skriver iaf, när jag kommit hem, hejdå :(

Av Elin - 25 december 2012 16:18

Godägg, min fader lämnade precis mig ensam och rädd här hemma, senare idag ska jag åka till alingsås c': finns ingen att vara med här i sävsjö :( så nu har jag packat och gjort mig redo för den 3 timmar långa färden! Kommer sakna lux och dexter jätte mycket, fast jag ska inte vara borta för länge. Skriver kanske när jag kommit fram, hejdou :)

Av Elin - 24 december 2012 11:27

God jul på er! Jag är jätte glad för jag har öppnat mina presenter c: jag har fått:

* En björnfitta
* Ralph Lauren parfym
* Choklad
* En kalender
* Och ett 4 gb minneskort :D

Jag fick inte så mycket men jag får nog någon mer när jag kommer till Alingsås :)
Snart ska jag dusha sen slinka mig och så, för några i släkten kommer hit :) skriver ikväll, hejdå och god jul :D

Av Elin - 23 december 2012 11:09

Tjosan! Jag har nyss klippt min pappas hår och jag känner mig som ett proffs :o snart ska jag åka och köpa julklappar fast ska först åka och hämta min kusin :) nu ska jag fixa meine hår, hejhej!

Av Elin - 22 december 2012 11:48

Goder morgoner folk! Im sitting in julias sofa just nu and myser med hennes dog c: idag ska jag åka till Eksjö och köpa julklappar på dollarstore för jag är snål :') vet faktiskt inte om det finns andra bra affärer där, om det gör det går jag nog in i en bra och köper en bra present till Julia :) idag är jag jätte trött, och egentligen väldigt ledsen, men jag ska.vara så glad som möjligt idag! Skriver senare today, bye :))

Av Elin - 21 december 2012 16:47

Nu har jag äntligen städat färdigt i mitt rum, tog sin lilla tid..
Snart ska jag och Julia mötas sen ska vi hem till henne :) så jag skriver kanske senare, pussiluss

Av Elin - 21 december 2012 12:31

Hälloå !! Idag hade vi avslutning i skolan :') känns skönt att inte behöva gå till skolan mer detta året :D
Fast det är ju idag jorden ska gå under så jag slipper ju gå till skolan mer överhuvudtaget ;3 nu ska jag iallafall städa mitt rum farväl! :)) bjuder på bilder på min söta klänning jag hade idag, och jag vet att jag ser ut som en fet lossa c:

Av Elin - 18 december 2012 16:14

Godafton! Jag sitter nu jag i min soffa och kollar på family Guy och dricker julmust :3
Jag mår jätte dåligt och är jätte trött..våra betyg har satts i nu i skolan så jag fattar inte varför vi måste vara där? Usch för skolan... Men det är snart avslutning :) nu ska jag iallafall lägga mig och vila lite, hejdå ;')

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards