maitbaul

Alla inlägg under december 2012

.

Av Elin - 16 december 2012 21:47

Hällå! Ligger och myser med min katt och kollar på tv, jag ber så hemskt.mycket om ursäkt för att jag suger på att blogga.. denna helgen har bara varit så seg. I fredags var faktiskt nattcuppen inget.vidare, kom hem vid 3 tiden på natten och vaknade för tidigt dagen efter.. nu ska jag sova, godnatt :)

Av Elin - 14 december 2012 13:52

Idag ska jag gå på lucia nattcup för första gången :D verkar ganska kul o det blir de nog ;) nu sitter jag med Julia i mitt Sävsjö och lyssnar på Justin bieber, vi har precis ätit så nu är vi mätta och belåtna :') jag kanske skriver senare farväl :3

.

Av Elin - 11 december 2012 21:49

Godkväll, just nu ligger jag och myser.med.min katt och kollar på american pie :) jag har inte så mycket att berätta så vi hörs imån, god natt :)

.

Av Elin - 8 december 2012 10:55

Godmorgon folk!
Nu sitter jag i min säng och pratar med min kusin och dricker te :3 idag ska jag sova hos Julia och vi blir ensama hemma ikväll :) jag skriver sen häjrå! *;

Av Elin - 6 december 2012 16:08

Goddag allesammans :'3
Idag har varit en helt okej dag i skolan :) jag är väldigt stolt eftersom att jag mulade Ridvan :') fast han mulade mig dock tre gånger....så jag blev väldigt kall, efter det cyklade jag hem och åt en glass så jag blev ännu kallare. Senare idag kanske jag åker och köper nya skor :) det tycker jag att jag behöver, för mina är låga och det kommer in snö i dom vilket inte alls är kul! Nu ska jag lyssna på julmusik häråh :3

Av Elin - 4 december 2012 19:15

Godafton!
Ligger i min säng och lyssnar på näääk :) idag har jag bara varit hemma och pluggat med julia.
Har varit en as seg dag :( jag tror dom flesta i klassen låg och halvsov på vår första lektion idag...Usch.
Ska nog snart lägga mig och sova så jag får sova ut! ;o skriver mer imån godnatt :/

Av Elin - 2 december 2012 21:26

Godkväll!
Nu ligger jag i min säng och myser med min katt :) Jag lite förvirrad och sur på min bror, som har tagit min cykel och mina nycklar :( och han ska sova hos sin tjej idag så jag har inga nycklar till mitt skåp imån >:( men troligtvis kommer han nog till min skola imån, så jag kan få dom. Men eftersom att han har tagit min cykel också, problemet ännu större.. jag klarar mig faktiskt inte utan cykel, för jag kommer inte hinna se julkalender om jag ska gå till skolan :o och för mig är julkalendern vääääldigt viktig! Jag vet att man kan se den på kvällen också men man vill inte missa premiären på ett avsnitt? Så jag kanske går tidigt till Julia och kollar på den där :3 hihi, vi får.sen, nu ska jag sova, godnatt ;*

¦

Av Elin - 1 december 2012 13:57

Nu har vi bakat klart bullarna, dom blev både söta och goda :3 dom jag gjorde blev gigantiska, man skulle kunna leva på en bulle i ett år typ :o och snart ska jag gå ner till stationen, fast först ska min broder komma hit och ge mig pengar :) idag ska jag äntligen få komma hem till Dexter och Lux :DD saknat dom sjukt mycket :/ nu ska jag fortsätta vänta på fred, farväl :)

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards