maitbaul

Alla inlägg under januari 2013

haj

Av Elin - 22 januari 2013 18:50

Haj haj!
Jag kan inte minnas när jag skrev ett inlägg senast, det känns som typ veckor sen.. det var nog för nån dag sen? :)
Men hej iaf, nu sitter jag på mitt rum och orkar inte göra någontigt alls...
Jag är jätte trött och jag vill sova men jag måste duscha och så först...... :(
Har ingen lust att gå till skolan imån.
Jag har ont i huvudet och behöver gå på toa också. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag och jag har massa.saker jag måste göra nu känner jag,
Jag måste städa, duscha, måla om mina naglar, rengöra min katts låda, plocka undan efter att jag och Julia pluggat, tvätta, rensa bland mina kläder osv.. :(
Men nu ska jag sluta klaga och gå på toa så jag inte skissar ner mig :3 hajdå ;*

öh

Av Elin - 21 januari 2013 01:55

Ucsh... Nu har jag varit vaken i snart en timma... Jag vaknade innan ich var jätte saft sugen så jag gick upp och drack ett glas saft och nu kan jag inte somna... Men jag ska lyssna på One direction och försöka somna till deras underbart vackra röster *-* <33333
Och jag ser ut som Harry Styles för mitt hår har lockat sig så... Godnatt iallafall ;*

Av Elin - 19 januari 2013 19:00

Hej, har precis kollat på scooby doo med isak och tini och vi ska snart äta :3
Idag när jag skulle till family house skulle dom precis stänga så jag gick till People och köpte en tröja, svarta byxor och 3 nagellack, det blev inte så mycket grejer, men pappa har sakt att vi ska åka till ullared snart, så jag hittar nog mer där, nu ska vi kolla på Simpson, hejdå :)

Av Elin - 19 januari 2013 10:27

Tjäna!
Jag har nyss ätit frukost och nu sitter jag och kollar på mtv och äter godis :3
Det blev ingen ullared idag, men jag ska få pengar för att gå till familyhouse...
Jag lägger upp senare om jag hittar nåt, häejdåe

Av Elin - 18 januari 2013 16:48

Hej. Har inte mycket att skriva, jag har precis ätit och ska kolla på the hobbit snart :3 så vi får se r det kommer fler inlägg ;p

Av Elin - 17 januari 2013 18:20

Godkväll på er :)
Idag har jag varit på framtidsmässa på kulturhuset och haft kul, man fick massa godis, pennor, semlor, köttbullsmackor? Reflexer och kondomer, hihi.:3 jag satt och låtsades vara polis i en polisbil där också :3
Nu har jag jätte ont i mina fötter och är jätte trött :(
Ska snart duscha och typ sova, skriver imån då jag ändå bara ska va hemma och ha tråkigt :3 hääjjdööö


Av Elin - 16 januari 2013 21:00

Åhhhh!! Jag sitter här hemma och typ dampar!! Jag saknar sommare så sjukt mycket >:( jag saknar att kunna skejta, bada, sola, slippa skolan, sovmorgon, slippa läxor, Sävsjö festivalen, mörkt i bara typ 3 timmar, gu ute mitt u natten, alla trevliga fester, grillning..... Uscj vad jag blir deprimerad... Nu ska jag gå och fantisera mer om sommaren, bjuder på bilder får sommaren 2012 ;*

Av Elin - 15 januari 2013 16:27

Hej jag sitter hemma och fryser, ingen värme direkt :(

Presentation


Hej, jag är en söt och mycket störd liten flicka vid namn Elin, jag visar nu min nästan normala sida här på bloggen, förhoppnings vis tror ni väl att jag är som alla andra :) fortsätt gärna läsa min blogg så kanske jag får mer än 1-3 besökare dagligen..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

vad ska jag skriva mer om i min blogg? (om någon läser detta och vill rösta :3 )
 dagens kläder
 musik
 smink
 mode? (kan inget mode dock)
 blogglistor, dag 1,2,3 osv.
 sluta blogg bara.

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

:)

Batman Logo

:))

One Direction

:D

I Love 1D

bloggkeen

meatballpower

Ovido - Quiz & Flashcards